Asistent executiv

age 30 ani

Feminin

address Chișinău

15 000 MDL

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".

Despre mine

Office manager cu experiență în gestionarea proceselor administrative și organizarea echipei. Pot organiza cu succes activități de team-building, gestiona documentatia din cadrul companiei, inclusiv cea legata de angajare personalului. Am contribuit la o comunicare internă eficientă in cadrul companiilor unde am activat. Caut să-mi valorific abilitățile organizatorice și interpersonale într-un mediu dinamic, cu accent pe optimizarea proceselor și crearea unui climat de lucru productiv. Sunt deschisa pentru noi oportunitati interesante!

Vezi mai mult

TOP Competențe

Lucru in echipa 5 ani
Gestionarea documentației 4 ani
Comunicare interpersonală 4 ani
Abilități de organizare 3 ani
Managementul relațiilor cu clienții 3 ani
Abilitatea de a construi și menține relații cu furnizorii 3 ani

Experiența profesională

Iunie 2023 - Decembrie 2024
1 an 6 luni

Asitent Executiv

Aroundwire

Chișinău

Aroundwire
Organizarea și coordonarea activităților din cadrul companiei Lucrul în Echipă Gestionarea documentației Eficientizarea proceselor Generare de idei inovatoare Comunicare interpersonală Empatie și suport

- Organizarea și coordonarea activităților de teambuilding care se desfasurau lunar in cadrul companiei.
- Asigurarea biroului cu birotica si produse de uz gospodaresc.
- Gestionarea documentației legate de angajatii echipei si anume procesarea cererilor de concediu, demisie, angajare, crearea contractelor de munca și menținerea unei evidențe clare a acestora. Lucram direct cu administratorul, juristul, contabila, am reusit sa invat multe momente importante ce tin de mentinerea corecta a documentatiei companiei.
- Crearea de texte și materiale pentru ocazii speciale, cum ar fi felicitările pentru zilele de naștere ale colegilor sau ale superiorilor.
- Pregătirea și organizarea tuturor evenimentelor festive din cadrul companiei.
- Comunicarea cu echipa și managerii pentru a rezolva rapid diverse cerințe sau probleme.
- Oferirea de ideii și implementarea acestora pentru îmbunătățirea mediului de lucru al angajatilor din cadrul companiei (am schimbat compania care ne presta servicii de lunch astfel ca la prinz sa doreasca sa se alimenteze toti angajatii, am venit cu ideii noi de felicitare a colegilor cu zilele de nastere, ideii noi de welcome pentru angajatii noi, metode noi de motivare a angajatilor non-profit, etc. ).

Iulie 2020 - Iunie 2023
3 ani

Asistent Executiv

Agrostoc

Chișinău

Agrostoc
Lucru in echipa Gestionarea documentației Planificare și coordonare Comunicare interpersonală

- Intimpinarea oaspetilor
- Receptionarea corespondentei si distribuirea acesteia
- Lucru cu apelurile de intrare si iesire
- Organizarea documentației în companie, coordonarea proceselor de semnare a documentelor
- Asigurarea biroului cu birotica si produse de uz gospodaresc, cit si intretinerea biroului, chizitionarea de mobilier nou, asigurarea procesului de reparatie
- Implicarea la maxim in organizarea evenimentelor din cadrul companiei (Adunarea generala, zile de cimp, sedintele consiliului administrativ, sedinte regionale, team buildinguri, evenimentele festive din cadrul companiei: corporativele, ziua companiei, etc)
- Coordonarea procesului de lucru cu compania IT si compania de telefonie mobila care asigura compania
- Crearea ordinelor de activitate interna
- Lucru cu contractele, anexele, crearea si mentinirea registrelor
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele întreprinderii
- Indeplinirea altor sarcini stabilite de conducător/manager si sefi de departamente
- Prima si cea mai responsabila persoana in solutionarea tuturor problemelor aparute in birou
- Alte activitati de secretariat

Ianuarie 2019 - Martie 2020
1 an 2 luni

Manager Receptie

Thomas Albert Hotel

Chișinău

Atenție la Detalii Coordonarea interdepartamentală Customer service excelent Lucrul în Echipă Utilizarea sistemelor de gestionare hotelieră

(Chisinau), Turism, ospitalitate
- Intimpinarea oaspetilor.
- Confirmarea și actualizarea rezervărilor în sistemul hotelier.
- Solutionarea tuturor problemelor aparute pe parcursul sederii oaspetilor
- Oferirea de recomandări despre atracții locale, restaurante sau mijloace de transport.
- Completarea rapoartelor si distribuirea acestora pe departamente.
- Monitorizarea si verificarea indeplinirii calitative a lucrului departamenteor: housekeeping, alimentatie, securitate, tehnic.
- Verificare activitatii receptionerilor din tura de noapte.
- Alte activitati legate de domeniul hotelier.

Ianuarie 2016 - Ianuarie 2019
3 ani 1 lună

Recepționist

City Park SRL

Chișinău

Lucru in echipa Abilități de organizare Abilități de vânzare Managementul relațiilor cu clienții Abilitatea de a construi și menține relații cu furnizorii

- Întâmpinarea oaspeților la sosire.
- Efectuarea procedurilor de check-in: completarea formularului de înregistrare, oferirea cardurilor de acces la camere.
- Gestionarea procesului de check-out: facturare, încasarea plăților și închiderea contului camerei.
- Preluarea rezervărilor telefonice, prin e-mail sau platforme online.
- Confirmarea și actualizarea rezervărilor în sistemul hotelier.
- Oferirea informațiilor despre tarife, tipuri de camere și servicii disponibile.
- Oferirea de recomandări despre atracții locale, restaurante sau mijloace de transport.
- Ascultarea nemulțumirilor oaspeților și găsirea soluțiilor adecvate.
- Colaborarea cu alte departamente (curățenie, întreținere) pentru a rezolva rapid problemele.

Competențe

Gestionarea documentație Eficientizarea proceselor Comunicare interpersonală Generare de idei inovatoare Organizarea si coordonarea activitatilor

Limbi

Română Nativ

Rusă Comunicare

Engleză Elementar

Domeniile dorite

Resurse Umane IT, Tech Office / Secretariat

Studii: Superioare

Absolvit în: 2018

ASEM

Facultatea: Business si administare

Specialitatea: Business si administare

Absolvit în: 2014

Colegiul National de Comert

Facultatea: Turism si servicii hoteliere

Specialitatea: Servicii hoteliere

Absolvit în: 2010

Scoala medie din satul Tigheci

Cursuri, training-uri

Absolvit în: 2024

Cursuri de limba engleza

Organizator: Frendly English School

Absolvit în: 2022

Certificat of training for Sellification practioner

Organizator: Sellification.org

Preferințe pentru job

Locul de muncă

În locația angajatorului

Hibrid (Oficiu/Acasă)

Remote

Programul de muncă

Full-time

Fără program

Part-time

Flexibil

Permis de conducere

Categoria: B

Cu automobil personal

Pentru a vedea contactele candidatului este necesar să vă înregistrați și să achitați serviciul "Acces la baza de CV-uri".